Veelgestelde vragen

Betaal ik verzendkosten?

Ja, de vaste bijdrage in de verzendkosten zijn € 3,95.
Bestellingen vanaf € 75,00 verzenden wij gratis.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Indien de artikelen op voorraad zijn, wordt de bestelling binnen 3 werkdagen verzonden nadat je een orderbevestiging hebt gekregen. Je ontvangt een orderbevestiging per email nadat de bestelling is betaald. Je ontvangt een bevestiging per email als de bestelling is verstuurd.

Ik twijfel over een bepaalde maat, kan ik hierover advies krijgen?

Dat kan zeker! Ook als je niet in de gelegenheid bent om langs te komen adviseren wij je graag. Stuur ons een e-mail of bericht en ontvang vrijblijvend advies op maat. De maatadviezen zijn altijd richtlijnen, het blijft uiteindelijk altijd een kwestie van passen. Maar we hebben veel ervaring in het opmeten en adviseren van de juiste bh-maat. Met de nodige informatie en meetinstructies doen wij ons best om je ook per mail zo goed mogelijk te adviseren.

Mag ik slips en panty’s ruilen / retourneren?

Nee, slips en panty’s mogen in verband met de hygiëne niet worden geruild of geretourneerd. Heb je een vraag hierover, laat het ons dan weten.

Mag ik artikelen zoals pyjama’s, nachthemden en badmode ruilen / retourneren?

Ja, voorwaarde is natuurlijk wel dat je het kledingstuk niet hebt gedragen, niet hebt gewassen, niet vuil is, niet beschadigd is, niet gewijzigd is en nog alle labels en etiketten bevat. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Welke betaalmethoden zijn er?

In de webshop kun je betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • Belfius Direct Net
  • KBC/CBC Betaalknop
  • Giropay
  • SOFORT Banking
  • Apple Pay

Ik wil een product bestellen maar er staat ‘beschikbaar via nabestelling’. Wat betekent dit?

Beschikbaar via nabestelling houdt in dat we het product op dit moment even niet op voorraad hebben. Geen nood, je kunt het gewoon bestellen! Wij zorgen ervoor dat jouw order binnen een aantal werkdagen alsnog geleverd wordt. Zodra het product bij ons binnen is maken wij je bestelling compleet en verzenden we deze. Je hoeft hier niets voor te doen. Wil je zeker weten hoe lang dit gaat duren? Of heb je erg veel haast met een product uit je bestelling dat wel op voorraad is? Neem dan contact met ons op, vermeld in de e-mail om welk product het gaat.

Wat als een nabestelling wat langer gaat duren?

In enkele gevallen is er een langere levertijd dan een aantal dagen. Dit kan gebeuren door drukte bij de post of omdat een artikel uit het buitenland moet komen. Ook komt het wel eens voor dat het product even niet leverbaar is bij de producent of onze leverancier. We sturen je dan een e-mail om te melden dat het product niet leverbaar is en geven je een indicatie hoe lang dit kan gaan duren. Het is ook mogelijk dat we je een alternatief aanbieden. Je bent dan vrij om te beslissen of je wacht, of je de bestelling annuleert of een ander product uitkiest.

Wat als ik vragen heb over de producten?

Stuur een mailtje naar: shop@botsboutique.nl bel ons of bezoek onze winkel in Dordrecht.